نقطه سرخط

هربار به هرجا که میرم وقتی به آخرش برسم یا نرسم بعدش مجبورم یه نقطه بزارم و دوباره از سرخط شروع کنم .

نقطه سرخط

هربار به هرجا که میرم وقتی به آخرش برسم یا نرسم بعدش مجبورم یه نقطه بزارم و دوباره از سرخط شروع کنم .

خیلی دوست داشتم وبلاگ نویسی کنم ، عاشق این کار بودم از قدیم ها حالا این فرصت پیش اومده دوست دارم ازش نهایت استفاده رو ببرم و لذت ببرم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مثل تمام رفتارهای ظاهری، خندیدن هم می تواند رازهایی در مورد اشخاص مختلف را فاش کند. شما چه مدلی می خندید؟ فقط لبخند می زنید یا با صدای بلند شروع به خندیدن می کنید؟ در ادامه این مطلب با انواع خنده ها آشنا می شویم

خنده های بدون صدا

این دقیقا همون افرادی هستند که خیلی جلوی خودشون رو می گیرند و هیچ وقت با صدای بلند نمی خندند ، این آدم ها درون گرا هستند و دوست ندارند که کسی داخل جمع بهشون توجه کنه بخاطر همین موضوع دنبال این هستند که در جمع کمترین صدای خندیدن رو داشته باشند . این دسته از افراد کمتر حاشیه دارند و بخاطر همین موضوع تلاش هاشون دیده نمیشه

قاه قاه خندیدن

قاه قاه خندیدن یه مدل خاصی از خنده هست که نشون میده صاحب این خنده میتونه یه منبع بزرگ شادی داخل یک جمع خانوادگی یا دوستانه باشه . اینجور آدم ها اعتماد بنفس بالایی دارند اگه دقت کرده باشید این مدل خندیدن مسری هست و میتونه باعث بشه بقیه هم در ادامه به خنده های این افراد بخندند خوبه این رو هم بدونید که این دسته از خنده ها برای آدم های مهربون و دلسوزه ،

  • پارسا صالح
  • ۰
  • ۰

 

 اگر میزان چربی بیش از ۵ تا ۱۰ درصد وزن کبد شود، فرد به بیماری کبد چرب مبتلا می‌شود و باید به ‌فکر درمان کبد چرب باشید. کبد چرب شاید یک بیماری بی‌سروصدا باشد، اما در عین حال آرام آرام پیشرفت می‌کند. ممکن است در ابتدا فقط مقداری رسوب ساده در کبد داشته باشید و التهابی نداشته باشد. اما به مرور زمان التهاب در کبد ایجاد می‌شود و همین التهاب می‌تواند بافت کبد را تخریب کند تا فیبروز در کبد جایگزین شود، سلول‌های کبدی از بین بروند و در نهایت به نارسایی کبد یا همان سیروز کبدی ختم شود.

لیموترش برای درمان کبد چرب

 این ویتامین با خاصیت آنتی‌اکسیدانی خود به کبد کمک می‌کند تا با تولید آنزیمی به نام گلوتاتیون، اثرات سموم را بر کبد خنثی کند. بنابراین لیموترش با خاصیت سم‌زدایی‌اش به‌عنوان یک درمان خانگی کبد چرب شناخته می‌شود و به بهبود کبد چرب کمک می‌کند. همچنین ترکیب دیگری که در لیموترش وجود دارد، نارنجین نام دارد و در کاهش التهابات کبدی مؤثر است. درمان خانگی کبد چرب با استفاده از لیموترش آب نصف یک لیموترش را در یک لیوان آب بریزید و آن را میل کنید. این کار را دو یا سه بار در روز و به‌مدت چند هفته تکرار کنید. همچنین می‌توانید دو تا سه لیموترش را برش بزنید، در ظرف آبی بریزید و آن را در بازه‌های منظمی میل کنید..

زردچوبه برای درمان کبد چرب

 زردچوبه با دارا بودن آنتی‌اکسیدان‌های ارزشمند، می‌تواند درمان خانگی مؤثری برای بیماری کبد چرب باشد. براساس مطالعه‌ای که در سال ۲۰۰۸ در مجله‌ی داروهای چین منتشر شد، زردچوبه می‌تواند به پیشگیری از بیماری کبد چرب کمک کند. با این حال هنوز به مطالعات بیشتری در این زمینه نیاز است. درمان کبد چرب با زردچوبه به دلیل خاصیت آن در بالا بردن قدرت بدن برای هضم چربی است، بنابراین از تجمع چربی در کبد جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، زردچوبه به سم زدایی از کبد نیز کمک می‌کند. درمان کبد چرب با زردچوبه یک‌چهارم قاشق چای‌خوری پودر زردچوبه را در ۲ لیوان آب بریزید و بگذارید بجوشد. آن را دوبار در روز بنوشید. این نوشیدنی را به‌مدت چند هفته مصرف کنید. می‌توانید نصف قاشق چای‌خوری پودر زردچوبه را در یک لیوان شیر گرم حل و روزی یک‌بار میل کنید. اگر کپسول یا مکمل‌های زردچوبه را پیدا کردید، می‌توانید آنها را نیز با نظر پزشک‌تان مصرف کنید.

  • پارسا صالح
  • ۰
  • ۰

آقایان خوشتیپ بیشتر از هرچیزی به ست بودن لباس هایشان اهمیت میدهند و سعی میکنند جذاب تر دیده شوند چرا که بهترین استایل ها میتواند شما را شیک پوش نشان دهند البته حتما لازم نیست شما برای خوشتیپ بودن به سراغ لباس های گران قیمت یا برند باشید شما به راحتی میتوانید با ترکیب های خوبی که با در این مقاله برای شما نام بردیم بدرخشید.

اصول ست کردن انواع پیراهن مردانه ست کردن

پیراهن مردانه راه راه پیراهن مردانه مهمترین بخش استایل آقایان در اصول ست کردن لباس مردانه است آن هم به خاطر ترکیبی است که با شلوار میسازد، هر کدام از آقایان بسته به نوع سلیقه شان پیراهن های خاصی میپسندند اما در کل میتوان قوانین کلی برای ست کردن پیراهن ها مطرح کرد که باید هر مرد خوشتیپی این قوانین را بداند. این نوع پیراهن ها جنس های مختلفی دارند مثل نخی, پنبه که با توجه به فصل مورد استفاده قرار می گیرند در رابطه یا آستین هم به همین نکته توجه می شود.

پیراهن های چهارخانه

جزو پیراهن های غیر رسمی مردانه هستند که بین آقایان جوان بسیار محبوب اند البته ناگفته نماند که خانم ها هم پیراهن چهارخانه را برای آقایان بسیار میپسندند، پیراهن های چهارخانه در طرح های ریز و درشت وجود دارند که میتوانید آن ها را به صورت تکی یا با کت بپوشید.

یراهن های آستین کوتاه نوعی از پرطرفدارترین پیراهن های مردانه هستند که برای فصل تابستان مورد استفاده قرار میگیرند، اینگونه پیراهن ها را بهتر است با کت نپوشید. پیراهن های آستین کوتاه را میتوانید با انواع شلوار کتان و جین ست کنید، با پیراهن های آستین کوتاه کراوات هم جالب نمیشود بهتر است کراوات نبندید.

رنگ قهوه‌ای

رنگ قهوه ای یکی از رنگ‌های محبوب در میان آقایان می‌باشد. اگر چه این رنگ خنثی ست و به سادگی با رنگ‌های دیگر ست می‌شود، اما بهترین انتخاب برای آن رنگ آبی ست. رنگ‌های دیگری که می‌توانید آن را با قهوه‌ای به تن کنید، سبز، خاکی، نارنجی و بژ می‌باشد. اگر چه هر فرد با هر تن پوستی که دارد می‌تواند قهوه‌ای را به تن کند، اما در کل بهتر است که از رنگی که مشابه رنگ پوست تان است خودداری کنید.

رنگ سبز

رنگ سبز چند سالی ست که به یکی از رنگ‌های پرطرفدار در صنعت مد و فشن تبدیل شده است. البته این رنگ تونالیته‌های متفاوتی دارد که ست کردن آن را مشکل می‌سازد. البته برخی رنگ‌ها مانند آبی، سفید و خاکستری هستند که با تمام تونالیته‌های سبز به سادگی ست می‌شود، اما برای ست کردن باقی رنگ ها، کافی است به تن پوست تان دقت کنید. اگر تن پوست شما روشن است، بهتر است که به دنبال تن‌های تیره‌تر سبز باشید، اما اگر پوست سبزه‌ای دارید، بهتر است که دور رنگ‌های زیتونی که مشابه پوست تان است را خط بکشید. آن‌هایی که پوست خیلی تیره‌ای دارند، می‌توانند هم از تونالیته‌های روشن و هم از تونالیته‌های تیره سبز استفاده کنند. شما می‌توانید هم لباس و هم اکسسوری هایتان، از کلاه گرفته تا جوراب و دستمال جیبی، را به این رنگ انتخاب کنید.

  • پارسا صالح
  • ۰
  • ۰

اجداد ما نیز می دانستند که شما شب نمی توانید به آینه نگاه کنید. بنابراین ، اشیا به گونه ای چیده شده بودند که فرد نمی تواند خودش را ببیند ، قبل از خواب می رود. به طور معمول ، بسیاری از آنها به این علائم اهمیت زیادی نمی دهند و بیهوده است: آینه ها را در یک اتاق باریک نصب نکنید ، این می تواند منجر به آسیب شود. کودکان نیازی به خوابیدن ندارند تا انعکاس را مشاهده کنند ، این می تواند از ترس بچه ها محافظت کند. با نگاهی به بازتاب ، فرد می تواند خوشبختی خود را "نادیده بگیرد". برای افراد مضطرب بهتر است اجسام بازتابنده را از اتاق خواب دور کنند ، بنابراین نمی توانید رویاهای خود را خراب کنید. نیروی ناخالص از سطح بازتابنده خارج می شود. روح انسان می تواند بین زندگی واقعی و زندگی پس از مرگ گم شود ، زیرا در صفحه اختری گیر می کند.

دانشمندان معتقدند با خیره شدن زیاد به آینه میدان انرژی پیرامون انسان شروع به ضعیف شدن می کند به گونه ای که بدن مقاومت خود را در برابر تاثیرات محطیی پیرامون خود از دست می دهد و آینه به جذب کننده انرژی تبدیل می شود. این پژوهشگران بر این باورند که شعور باطنی، آینه را مانند لوح های فشرده ای می داند که اطلاعاتی که فرد در برابر آینه بازگو می کند را حفظ و بیان کرده و بدین ترتیب مزاج افراد را نیز حفظ می کند و همین نکته آن را به منبع انرژی فراوانی تبدیل کرده است.

  • پارسا صالح