نقطه سرخط

هربار به هرجا که میرم وقتی به آخرش برسم یا نرسم بعدش مجبورم یه نقطه بزارم و دوباره از سرخط شروع کنم .

نقطه سرخط

هربار به هرجا که میرم وقتی به آخرش برسم یا نرسم بعدش مجبورم یه نقطه بزارم و دوباره از سرخط شروع کنم .

خیلی دوست داشتم وبلاگ نویسی کنم ، عاشق این کار بودم از قدیم ها حالا این فرصت پیش اومده دوست دارم ازش نهایت استفاده رو ببرم و لذت ببرم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

۲ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ایا میشود علاوه بر زیبایی ظاهری بتوان نظر دیگران را به خود جلب کرد؟ این یک سوال عمومی هست که هر بانویی شاید به این موضوع فکر کند که چطور می توان دلربا باشد و از نظر پسر ها جذاب به نظر برسد. مقصود ما از نوشتن این مقاله راهنمایی شما برای رسیدن به این هدف بوده است. 

حالات چهره

مردها مجذوب زنانی می شوند که شاد هستند و لبخند به لب دارند. زن ها مجذوب مردانی می شوند که ظاهر جدی و مغرور دارند.در سال 2011 تعدادی از دانشمندان در طی تحقیق بزرگی تلاش کردند تا مشخص کنند که کدام چهره می تواند باعث جلب توجه آقایان و کدام چهره می تواند باعث جلب توجه خانم ها شود. این مطالعه بیش از هزار نفر را شامل می شد که هر یک از آنها دارای چهره ای خاص و همراه با احساسات متفاوت بودند. نتیجه آزمایش مشخص کرد که آقایان بیشتر جذب خانم هایی می شوند که دارای لبخند آرام و چشمان بشاش هستند، از طرفی خانم ها نیز بیشتر جذب آقایان مغرور با چهره ای ساده می شوند. پس از این آزمایش جامع، دانشمندان با تائید صحت آن بیان کردند که این شواهد کاملا با علایق هر جامعه ای مطابقت دارد.

ارتباط برقرار کنید.

هنگامیکه با فرد دیگری روبرو می شوید، با چشم های خود با او ارتباط برقر کنید، سرتان را به نشانه تائید تکان دهید، لبخند بزنید و شادی خود را به او انتقال دهید. اصلاً نگران عکس العمل فرد مقابل نباشید و البته در عین حال باید به یاد داشته باشید که در این کار زیاده روی نکنید.

تلفن همراه خود را در جیب تان بگذارید

تا زمانی که مکالمه شما با طرف مقابل تان به پایان نرسید، تلفن همراه خود را از کیف یا جیب تان در نیاورید. در غیر این صورت، این کار حرف های شما را قطع می کند و انگیزه صحبت کردن بیشتر را از طرف مقابل تان می گیرد.

تعریف و تمجید دیگران را به درستی پاسخ دهید

زمانی که شخصی در مقابل شما نشسته و از خوبی ها و نکات مثبت تان می گوید، عکس العمل شما چیست؟ این یکی از حساس ترین لحظه هاست زیرا جوابی که می دهید ممکن است که شما را فردی خودخواه جلوه دهد. برای جلوگیری از این کار به جای گفتن جمله هایی چون «مرسی، شما هم همچنین»، «شما خودتان که از من بهترید» یا «نظر لطف شماست» به شدت بپرهیزید و به جای آن بگویید «ممنون! شنیدن این تعریف ها از زبان شما حس خوبی به من می دهد.» یا «ممنون. شنیدن این تحسین ها تجربه واقعا خوبی برای من خواهد بود.» 

  • پارسا صالح
  • ۰
  • ۰

شاید این سوال ها برای شما پیش آمده باشد که چگونه میشود یک پسر بیشتر مورد توجه دختر ها قرار میگیرد؟ یا چطور باید به یک پسر جذاب تبدبل شد؟ اگر شما جزو این دسته از افرادی هستید که خواهان تغییر خود هستید و میخواهید به یک پسر فوق العاده جذاب از نگاه خانم ها تبدیل شوید در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید.

کمی به مد روی بیاورید

لباس هایی بپوشید که با استایل بوده، آن ها را دوست داشته باشید، و اندازه اندام شما باشند. رنگ هایی را انتخاب کنید که با رنگ مو، چشم و پوست شما تناسب داشته باشد. بهتر است تعدادی لباس خنثی مانند تیشرت سفید، جین آبی و مشکی، و یک ساعت هم داشته باشید. سعی کنید خوب لباس بپوشید. لباس هایتان همیشه مرتب، اتو کشیده و تمیز باشد. هر از گاهی با توجه به وضعیت مالی خود لباس نو و شیک بخرید. البته منظور من پوشیدن لباس های مارک دار و گرانقیمت نیست. هیچگاه لباس های جلف و عجیب و غریب نپوشید. در هر مجلس و جمعی لباس مخصوص به آن را بپوشید. مثلا برای شرکت در جلسه کاری برای آقایان پوشیدن کت و شلوار به رنگ تیره و برای خانم ها مانتوهای اداری و رسمی توصیه می شود. برای مهمانی خانوادگی لباس هایی با رنگ های شادتر و اسپرت تر بپوشید. هیچگاه بوی بد و عرق ندهید. یک روز در میان یا هر روز حمام بروید. برای برطرف کردن بوی بد بدن خود می توانید از مام ها استفاده کنید. سعی کنید عطر مناسبی پیدا کنید و بیشتر هم از آن استفاده کنید تا رایحه آن مختص خود شما شود. موهایتان مرتب، دهانتان خوشبو، لباس هایتان شیک و مرتب، صورتتان خوش رو، کفش هایتان تمیز و روی هم رفته ظاهرتان آراسته باشد.

  • پارسا صالح