نقطه سرخط

هربار به هرجا که میرم وقتی به آخرش برسم یا نرسم بعدش مجبورم یه نقطه بزارم و دوباره از سرخط شروع کنم .

نقطه سرخط

هربار به هرجا که میرم وقتی به آخرش برسم یا نرسم بعدش مجبورم یه نقطه بزارم و دوباره از سرخط شروع کنم .

خیلی دوست داشتم وبلاگ نویسی کنم ، عاشق این کار بودم از قدیم ها حالا این فرصت پیش اومده دوست دارم ازش نهایت استفاده رو ببرم و لذت ببرم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

دقیقاً مشکل چیه ؟

هرآدمی برای خودش آرزو های داره ، هرکسی برای خودش هدف هایی داره که می خواد بهه اونها برسه . اما من نمیدونم دقیقاً مشکل کجاست که وقتی ما می خوایم به یه نتیجه خوب برسیم ، وقتی می خواهیم به هدفمون برسیم همه چیز داغون میشه . 
مطمن هستم که تو هم مثل من هزار بار شده رفتی سمت هدفات ، رفتی سمت چیزایی که می خوای . یعنی اگه من فردا دلم پفک نمکی بخواد بخوام برم مغازه سنگ شده از آسمون میباره که نذاره من برم پفک نمکی بخرم . 
خیلی وقت ها شده تو کارهام خواستم برم جلو ، خواستم که یه کاری رو انجام بدم با خودم بلند داد زدم من میترکونم ، بهترین می شم ، عالی میشم اما همچین که این حرف ها از دهنم دراومده همه چیز خراب شده . نه اینکه بگم انرژی منفی وارد هرکاریم میکنم اما نمیدونم چرا هیچ وقت نمیشه که بشه . خسته میشم گاهی :( 
چی میشه یه بارم برای من بشه ؟
  • ۹۶/۰۶/۰۲
  • پارسا صالح

نظرات (۱)

:(
همه چی داغونه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی