نقطه سرخط

هربار به هرجا که میرم وقتی به آخرش برسم یا نرسم بعدش مجبورم یه نقطه بزارم و دوباره از سرخط شروع کنم .

نقطه سرخط

هربار به هرجا که میرم وقتی به آخرش برسم یا نرسم بعدش مجبورم یه نقطه بزارم و دوباره از سرخط شروع کنم .

خیلی دوست داشتم وبلاگ نویسی کنم ، عاشق این کار بودم از قدیم ها حالا این فرصت پیش اومده دوست دارم ازش نهایت استفاده رو ببرم و لذت ببرم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

شکسته شدن

خیلی جدیدً شکننده شدم ، دل نازک نشدم اما شدم مثل شیشه ای که منتظر یه تلنگر هستش تا بشکنه ، خیلی این چند وقته دارم اذیت میشم نمیدونم چرا نمیدونم جتی دارم تاوان چیو پس میدم . 

خیلی سخته واسه عزیزترین کسانت قابل فهم نباشی ، بهت اعتماد یا ایمان نداشته باشند !!! مگه تا الان نتونستم خودم رو ثابت کنم ؟ 

من همیشه دوست داشتم این رو که بدون پشتوانه کار کنم ، اما بدون حمایت کار کردن سخته ، اینکه کل دنیا بخوان تورو از راهی که می دونی توش موفقیت برگردونند ، شاید اصلا برم شکست بخورم اما چی از دست میدم مگه ؟ مردم تو زندگیشون بیشتر از اینا از دست میدن من چرا باید بترسم !!! آخرش اینه می خوام جلو مشکلاتم وایسم و قد الم کنم و باهاشون مبارزه کنم ! اصلا چه خیالیه واسه عادی زندگی کردن یه عمر وقت دارم بزار یه کمی غیرعادی زندگی کنم !

این چند وقته انقدر قلیون کشیدم که دیگه حتی ناراحت این شدم نکنه سرطانی چیزی بگیرم ، اما هیچ انگیزه ای برای کنار گذاشتنشم ندارم ، انقدر مشروب می خورم که شدم دائم الخمر دارم نابود میشم ، مثل آدمی شدم که جرات خودکشی نداره و کاری میکنه که مرگ زودتر بیاد سراغش . 

شدم مثل مریضی که می گه یا بمیر یا خوب بشم !!!! دارم خسته و درمونده میشم خداااا لطف کن در رحمتت رو باز کن اگه هنوز اون بالا هستی . 

منتظرم

نقطه سرخط

  • ۹۴/۱۰/۰۲
  • پارسا صالح

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی