نقطه سرخط

هربار به هرجا که میرم وقتی به آخرش برسم یا نرسم بعدش مجبورم یه نقطه بزارم و دوباره از سرخط شروع کنم .

نقطه سرخط

هربار به هرجا که میرم وقتی به آخرش برسم یا نرسم بعدش مجبورم یه نقطه بزارم و دوباره از سرخط شروع کنم .

خیلی دوست داشتم وبلاگ نویسی کنم ، عاشق این کار بودم از قدیم ها حالا این فرصت پیش اومده دوست دارم ازش نهایت استفاده رو ببرم و لذت ببرم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

آقایان خوشتیپ بیشتر از هرچیزی به ست بودن لباس هایشان اهمیت میدهند و سعی میکنند جذاب تر دیده شوند چرا که بهترین استایل ها میتواند شما را شیک پوش نشان دهند البته حتما لازم نیست شما برای خوشتیپ بودن به سراغ لباس های گران قیمت یا برند باشید شما به راحتی میتوانید با ترکیب های خوبی که با در این مقاله برای شما نام بردیم بدرخشید.

اصول ست کردن انواع پیراهن مردانه ست کردن

پیراهن مردانه راه راه پیراهن مردانه مهمترین بخش استایل آقایان در اصول ست کردن لباس مردانه است آن هم به خاطر ترکیبی است که با شلوار میسازد، هر کدام از آقایان بسته به نوع سلیقه شان پیراهن های خاصی میپسندند اما در کل میتوان قوانین کلی برای ست کردن پیراهن ها مطرح کرد که باید هر مرد خوشتیپی این قوانین را بداند. این نوع پیراهن ها جنس های مختلفی دارند مثل نخی, پنبه که با توجه به فصل مورد استفاده قرار می گیرند در رابطه یا آستین هم به همین نکته توجه می شود.

پیراهن های چهارخانه

جزو پیراهن های غیر رسمی مردانه هستند که بین آقایان جوان بسیار محبوب اند البته ناگفته نماند که خانم ها هم پیراهن چهارخانه را برای آقایان بسیار میپسندند، پیراهن های چهارخانه در طرح های ریز و درشت وجود دارند که میتوانید آن ها را به صورت تکی یا با کت بپوشید.

یراهن های آستین کوتاه نوعی از پرطرفدارترین پیراهن های مردانه هستند که برای فصل تابستان مورد استفاده قرار میگیرند، اینگونه پیراهن ها را بهتر است با کت نپوشید. پیراهن های آستین کوتاه را میتوانید با انواع شلوار کتان و جین ست کنید، با پیراهن های آستین کوتاه کراوات هم جالب نمیشود بهتر است کراوات نبندید.

رنگ قهوه‌ای

رنگ قهوه ای یکی از رنگ‌های محبوب در میان آقایان می‌باشد. اگر چه این رنگ خنثی ست و به سادگی با رنگ‌های دیگر ست می‌شود، اما بهترین انتخاب برای آن رنگ آبی ست. رنگ‌های دیگری که می‌توانید آن را با قهوه‌ای به تن کنید، سبز، خاکی، نارنجی و بژ می‌باشد. اگر چه هر فرد با هر تن پوستی که دارد می‌تواند قهوه‌ای را به تن کند، اما در کل بهتر است که از رنگی که مشابه رنگ پوست تان است خودداری کنید.

رنگ سبز

رنگ سبز چند سالی ست که به یکی از رنگ‌های پرطرفدار در صنعت مد و فشن تبدیل شده است. البته این رنگ تونالیته‌های متفاوتی دارد که ست کردن آن را مشکل می‌سازد. البته برخی رنگ‌ها مانند آبی، سفید و خاکستری هستند که با تمام تونالیته‌های سبز به سادگی ست می‌شود، اما برای ست کردن باقی رنگ ها، کافی است به تن پوست تان دقت کنید. اگر تن پوست شما روشن است، بهتر است که به دنبال تن‌های تیره‌تر سبز باشید، اما اگر پوست سبزه‌ای دارید، بهتر است که دور رنگ‌های زیتونی که مشابه پوست تان است را خط بکشید. آن‌هایی که پوست خیلی تیره‌ای دارند، می‌توانند هم از تونالیته‌های روشن و هم از تونالیته‌های تیره سبز استفاده کنند. شما می‌توانید هم لباس و هم اکسسوری هایتان، از کلاه گرفته تا جوراب و دستمال جیبی، را به این رنگ انتخاب کنید.

رنگ نارنجی 

شاید رنگ نارنجی شما را به یاد هالووین بیندازد، اما نباید جذابیت این رنگ را در ظاهرتان نادیده بگیرید. نارنجی یکی از رنگ‌هایی ست که پوشیدن آن جسارت زیادی می‌خواهد. این رنگ به خصوص در فصل پاییز و تابستان طرفداران زیادی دارد. البته لازم نیست که سر تاپایتان را نارنجی به تن کنید، همین که این رنگ را کمی به استایل بیافزایید کافی ست. مثلا اگر نمی‌خواهید که به سراغ پیراهن یا شلوار نارنجی بروید، به فکر دستمال جیبی یا کراوات نارنجی باشید. از آنجا که این رنگ انرژی بسیار زیادی دارد، بهتر است که آن را در کنار رنگ‌های خنثی ای، چون خاکستری، مشکی یا سرمه‌ای ست کنید.

رنگ بنفش 

ما بنفش را به عنوانی رنگ لاکچری می‌شناسیم. این رنگ یکی از رنگ‌هایی ست که چشم‌ها را به سمت خود جلب می‌کند، از این رو بهتر است که در انتخاب این رنگ نیز محتاط باشیم. اگر چه برخی رنگ‌ها مانند مشکی، سبز، خاکستری یا قهوه‌ای را می‌توان سر تا پا به تن کرد، اما بنفش اینطور نیست. شما تنها باید بخشی از لباس تان را به این رنگ انتخاب کنید. بهتر است که از دستمال جیبی و کراوات شروع کنید. از آنجا که بنفش انرژی زیادی دارد، باید لباس هایتان را به رنگ روشن و خنثی انتخاب کنید تا در کنار این رنگ محبوب، توی ذوق نزند. اگر دوست داشتید که لباس هایتان به رنگ بنفش باشد، یک پیراهن بنفش به همراه کت و شلوار سرمه‌ای انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.

  • ۰۰/۰۲/۱۲
  • پارسا صالح

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی